Tu bíí kontinnyú...

2009.11.04. 18:46

Nos, végre újra van időm írni, kicsit hosszú volt ez a mai nap... :)

A mai mottó: "Mindent, amit érdemes csinálni, túlzásba vinni is érdemes."

Azt hiszem ott jártam, hogy megérkeztünk Szegedre és kajoltunk. Hát utánna elfoglaltuk a kollégiumi szállásunkat... Akár csak a Hilton, szintenkénti mosdó és wc... Pfejj... Na de mind1 fő a higénia, na de mind1 valahogy csak kibírjuk, gondoltam és úgy is lett... :D először olyan 6-7 körül bemásztunk a városba. De tetszett... Sztem most voltam így először ott. Találtunk egy jó kis beülős helyet, ahol Lacival becsaptunk egy Zsiráfot :D, a csajok meg pezsgőt és társait fogyasztották. így legalább már meglett alapozva az este. Aztán vissza szállás, kicsi ivás, sok döglés és 11 körül irány újra az éjszaka... Megtaláltuk a SZOTE Klubbot. Egész korrekt kis hely, baráti árak, tűrhető zene, normális társaság. Na itt kihúztuk hajnalig, de csak azért, hogy 2 óránál többet ne lehessen aludni óóó jessz.. :D Irány Szarvas...

Megérkeztünk, megcsináltuk... Mármint a szakmai programokat xD Gallicoop, menza:D HAKI... Na most az hozzá tartozik, hogy kb minden előadáson aludtam :D nem azért mert annyira szar voltam, hanem ki voltam főve... :D Na de az este... azt legszívesebben nem kommentálnám, de akkor mi értelme lenne annak, hogy írok?!:D a fősulis kolit befoglalva, hamar kényelembe helyezte magát mindenki, mert ráfért a csapatra a döglés:) Én inkább family guyt néztem, mert tudom, hogy mi a vége ha csak 1-2 órát alszok... :D És itt az este, everybody know its party time... :D Átmentünk a csajokhoz iszákolni, mert az jó:D A jó kis ajándékpálinkát iszogatva, hamar elrepült az idő, már indulhattunk is a Zebrába, csak előtte még végig kínáltam az embereket akikkel tálkoztam a HP-val :)... megérkeztünk... A buli valami oltári volt... ismét korrekt hely, korrekt árak, jó zene, és jó a csapat... :D:D mindenki tolta a bugit, annyira, hogy szinte forró volt a talaj alattunk, na meg a színpad is... :D itt ugye Lacinak csak bele kellett kötni a legnagyobb kopasz, és gondolom a konfliktust is mélyen elítélő egyénbe, de szerencsére nem volt komolyabb hoppáré belőle... :) aztán vissza indultunk a szállásra, természetesen nem egyedül, még az sem aki magában indult haza, mert mindenkinél volt már szesztestvér... :D szóval szomjasnak nem volt mondható a csapat. xD xD. A szálláson persze még nem feküdtünk le hanem inkább dumálás meg egy jó snuff még belefért. Lefekvéskor azt a katarzist mikor az ébresztő beállításánál, a telefonod kiirja, hogy 1 óra 6 perc van hátra... Ennek megfelelőlen reggel szerintem senki nem volt szalonképes állapotban... :D a buszon így csak a horkolás és mély levegők na meg persze a szesz szag volt jelen... :D ja és a 10fokos hőmérséklet, mert fűteni, minek, mikor mindenkinek van saját kabátja... jogos... :D Én kisújon leszálltam így a történet véget is ér itt számomra.

Azt tudnám konklúziónak mondani, hog szép volt jó volt köszönöm ennyi... :D:D Na majd folytatom az írkálást, mostmár nagyobb aktivitással, csak millió dolgom van...

Csók mindenkinek.. xD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atisch.blog.hu/api/trackback/id/tr271500657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása